Háttér

Ügyfelünk, Magyarország legnagyobb autógyártó cége legújabb modelljének nemzetközi bevezetésére készül. Az esztergomi gyártás hivatalos megindítása alkalmából, az új modell népszerűsítésére a vállalat úgynevezett „line-off ceremony” megszervezésére készül (az angol kifejezés azt az aktust írja le, amikor a gyártósorról ünnepélyesen levezetik az első kocsit), a helyi és országos kormányzati és diplomácia kapcsolatok, az üzleti partnerek és az országos, illetve nemzetközi média részvételével. A rendezvény megszervezésénél fontos szempont a marketing- és kommunikációs célok mellett a lobbi- és partneri kapcsolatok ápolása, továbbá a cég imázsának erősítése.

Feladat

Feladatunk a line-off ceremónia koncepciójának kidolgozása, az egyedi produkcióval összekötött rendezvény, valamint a sajtófogadás teljes körű megszervezése és lebonyolítása, a sajtókapcsolatok és a sajtótájékoztató megszervezése, a sajtóanyagok elkészítése. Cél továbbá, hogy a modell gyártásának indulásáról a hazai sajtó mellett a nemzetközi média is hírt adjon, az új modellt és a magyarországi gyárat bemutassák. A médiamegjelenések és a pozitív vállalati kommunikáció megvalósítása mellett a rendezvény megszervezésénél speciális szempont a kormányzattal, a partnerekkel és a beszállítókkal való kommunikáció előkészítése, továbbá a jövőbeni további sikeres együttműködés megalapozása is.

Megoldás

Az ügyfél igénye szerint egyedi táncos produkcióra és exkluzív sajtótájékoztatóra, illetve fogadásra épülő rendezvény kreatív koncepcióját alakítottuk ki. A line-off ünnepség programját részletesen kidolgozva ügyfelünknek egy olyan mindenre kiterjedő rendezvénytervet kínáltunk, amely magában foglalta a következőket:
  1. a rendezvény két helyszínén a felszerelés és a díszletek tervei
  2. rendezvény ütemterve
  3. beszédek megírása
  4. catering
  5. a táncos műsor koncepciója, a koreográfia megtervezése
  6. sajtóprogram
  7. sajtókapcsolatok megszervezése
  8. sajtóanyag megírása és közzététele magyar és angol nyelven
  9. nyomtatott és elektronikus meghívók grafikai tervezése és kivitelezése mind a sajtó, mind a VIP ügyfelek részére
  10. a rendezvényhez kapcsolódó egyéb anyagok és szolgáltatások megszervezése
  11. a VIP és a sajtó exkluzív ajándéktárgyainak beszerzése, illetve előkészítése
  12. videoklip forgatása az eseményről

Eredmény

A sajtótájékoztató eredménye:
  1. A rendezvényen kétszázan vettek részt. A hazai nyomtatott, online és elektronikus sajtó mellett a nemzetközi média is beszámolt az avatóünnepségről.
  2. Ügyfelünk innovatív pozitív nagyvállalatként jelent meg a médiában.
  3. Az új modellt a szaksajtó dinamikus, fiatalos, egyedi autónak titulálta.
  4. Az eseményt követően a modell hónapokig szerepelt a szaksajtó tesztoldalain.
  5. Tematikus médiaelemzés formájában kiértékeltük az esemény által generált megjelenéseket, láthatóvá téve ügyfelünk számára a mérhető PR-eredményeket.

A hosszú távú együttműködés eredményei:
  1. A modellt a nemzetközi Év Autója Díjra jelölték

Alkalmazott készségek

  1. kreatív koncepció kidolgozása
  2. rendezvényszervezés
  3. nyomdai tervezés
  4. sajtótájékoztató szervezése
  5. sajtókapcsolati munka
  6. szövegírás
  7. tanácsadás folyamatos rendelkezésre állással
  8. issue management
  9. médiafigyelés (témafigyelés)
ügyfélkapu

partnereink