Mire mennél vele, ha minduntalan egyetértenénk kommunikációs ügyekben? Kiírhatnád a cégtáblára, hogy vagy olyan jó, mint az ISSUES. Csakhogy az ISSUES a bólogatásnál többet kínál: józan érvekkel alátámasztott, olykor eredeti elképzeléseket kommunikációs feladataid megoldására.

 

Néha több lehetőséget is eléd tárunk, de akkor is tudni fogod, melyiknek mik az előnyei, mik a hátrányai. Ha ezután is egy harmadik módszerrel akarod megoldani a dolgot, ám legyen: megcsináljuk, hisz ez nekünk s neked is jó tapasztalat lehet. Baj csak akkor van, ha elképzelésed valamilyen rejtett motiváció miatt tér el a miénktől. Az ilyen helyzetekkel nehéz mit kezdeni. Legjobban tehát akkor jár mindenki, ha beavatsz bennünket. Kényes információ innen az ügyfél jóváhagyása nélkül nem ment ki soha – szánt szándékkal persze annál többször, de a média akkor sem tudta meg, hogy ki áll a kiszivárogtatás mögött.

 

Fontos, hogy alapértelmezésben hetente legalább egyszer találkozzunk, és átbeszéljük a teendőket. A megbeszélésre kész elképzelésekkel érkezünk, és feladatlistával távozunk. A leggyengébb terv is jobb, mint a terv hiánya.

 

A krízishelyzet nálunk nem kivételes állapot, hanem törzsanyag: reggel, délben, este és olykor éjjel is ebben élünk. Egyikünk korán kel, a másik későn fekszik; nem tudsz úgy felhívni, hogy ne legyen valamelyikünknek néhány órája, egy épkézláb ötlete, vagy ha kell, jó tolla a probléma megoldásához.

ügyfélkapu

partnereink
esettanulmányok
spotlight