2010 nyarán az Issues Management bonyolította le az Agrármarketing Centrum és a Magyar Bormarketing Alap Fröccskultúra-kampányát. Ahelyett hogy saját országjáró rendezvénysorozatot szerveztünk volna, a források jobb kihasználása érdekében a nyár különböző bejáratott fesztiváljaira „csatlakoztunk rá”.

 

 

Mindehhez egyedi és igen hatásos eszköznek bizonyult a „fröccsbusz”, egy ősöreg, de nagyon szerethető Volkswagen T2-es transzporter, amit a kampány arculati elemeivel díszítettünk ki, és italmérésre is alkalmassá tettünk.

 

 

A busz városi fesztiválokon és üdülőhelyeken jelent meg országszerte, s elsősorban a megcélzott fiatal korosztályhoz juttatta el a kampány üzeneteit.

 

 

A kampány arcának, „fröccsmesternek” a népszerű zenészt és médiaszemélyiséget, Hajós Andrást kértük fel, akin keresztül a kampány az országos elektronikus kereskedelmi média egyik legnézettebb reggeli műsorába is eljutott.

 

 

ügyfélkapu

partnereink
esettanulmányok
spotlight