Minőségpolitikai nyilatkozat

 

Társaságunk, az ISSUES Management Tanácsadó Kft. vezetősége maximálisan elkötelezett a minőségirányítási szemlélet iránt, ezért bevezettük és folyamatosan fejlesztjük az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszert.

 

Elsődleges célunk szerződő partnereink kívánságainak maradéktalanul megfelelni, a maximális hatékonyságra és tökéletes minőségre törekedni, cégünk ezért minden eszközzel támogatja az ügyfelekkel történő szoros kapcsolattartást és hatékony információáramlást.

 

Tisztában vagyunk azzal, hogy csak úgy leszünk képesek elismerést és megfelelő szakmai hírnevet kivívni, ha munkánk megbízható, a kívánalmaknak tökéletesen megfelel, és minőségileg is a lehető legjobb. Ezt tekintjük elsődleges üzletpolitikánknak, és minden munkafolyamat során ennek próbálunk megfelelni.

 

Céljaink között szerepel már meglévő szakembergárdánk folyamatos képzésével és bővítésével egy olyan csapat kialakítása, amely PR- és kommunikációs tevékenységünk, illetve képzési tevékenységünk minden területén kiválóan megállja helyét, és professzionális, hatékony támogatást tud adni mind elméleti, mind gyakorlati síkon. Szükséges ezért, hogy munkatársaink naprakész információkkal rendelkezzenek, valamint nyitottak legyenek az új technikák és módszerek bevezetése iránt.

 

Mivel szolgáltatásaink minőségét alapvetően befolyásolja az alvállalkozók és beszállítók munkája, különös figyelmet fordítunk rá, hogy alvállalkozóinkkal és beszállítóinkkal kölcsönösen előnyös kapcsolatot építsünk ki és tartsunk fent.

 

Annak biztosítására, hogy alvállalkozóink és beszállítóink közreműködésével társaságunk megrendelőinek és partnereinek elvárásaikat maradéktalanul kielégítő szolgáltatást nyújthassunk, megköveteljük beszállítóinktól és alvállalkozóinktól a minőségszemléletű gondolkodást.

 

Évről évre növelni kívánjuk a partnerek által elérhető szolgáltatások számát, bővíteni kívánjuk ügyfeleink bővülő körét. Célunk egy olyan vállalkozás kialakítása, amely fiatalos lendületével, tökéletes felkészültségével és ügyfélorientált hozzáállásával a piac elismert és megbecsült tagjává válik.

 
Budapest, 2009. november 12.

 
ügyfélkapu

partnereink