echo +

Az ISSUES saját fejlesztésű médiaelemző szoftvere, az ECHO+ segítségével objektív képet alkothatsz arról, „mit gondolnak rólad”. Médiafigyelő munkatársaink a téged érintő összes elérhető sajtómegjelenést rögzítik. Az így létrehozott adathalmazt az ECHO+ szoftver különféle szempontok szerint, statisztikusan dogozza fel, adatsorokat, diagramokat generálva. A „szenvtelen” számokat az ISSUES médiaelemzőinek „értelmes” következtetései egészítik ki, hogy optimális döntéseket hozhass szervezeted kommunikációjával kapcsolatban. Elemzéseinkhez folyamatosan hozzáférsz az ügyfélkapun keresztül.

Céges médiaelemzés

Az elemzési munka során minden olyan sajtómegjelenést feldolgozunk, amelyben cégedet említik. Az elemzésből kirajzolódik, mely médiumok milyen ügyek kapcsán milyen kontextusban írnak rólad, kik és mit nyilatkoznak a sajtónak. Folyamatos megrendelés esetén a havi, negyedéves, félévi vagy éves elemzésekből bővebb következtetések is adódnak: világosan kirajzolódnak azok a pontok, ahol változtatnod érdemes.

Iparági elemzés

Bővített szolgáltatásunk a cég figyelést konkurenciafigyeléssel kiegészítő iparági elemzés. Ilyenkor nemcsak céged, hanem a konkurens piaci szereplők megjelenéseit is feldolgozzuk, amiből számos értékes dolog derülhet ki számodra. Rendszeres elemzéseink alapján nyomon követheted, hogyan alakul megítélésed a piac többi szereplőjéhez képest.

Médiakép

Új ügyfeleink számára „médiakép” néven olyan átfogó szolgáltatást kínálunk, amelynek keretében az ISSUES médiafigyelő munkatársai a közösen meghatározott időszak (pl. egy év) összes elérhető sajtómegjelenését visszamenőleg legyűjtik, és az így létrehozott adathalmazból az ECHO+ médiaelemzőben felrajzolják az ügyfél képét a magyar médiában. Az elemzés kvantitatív és kvalitatív következtetései alapozhatják meg a közösen kialakítandó kommunikációs stratégiát.

Ügyfélkapu

Az ügyfélkapun belépve minden olyan dokumentumhoz hozzáférsz, amely a közös munka során az ISSUES-nál keletkezik. Az ügyfélkapun egy helyen, rendezett formában elérheted az összes figyelést, legyűjtést, elemzést, stratégiát, háttéranyagot stb. Az ügyfélkapun mindezek az anyagok visszamenőleg is tárolhatók, így a login és a jelszó birtokában a régebbi dokumentumokat is kényelmesen elérheted az interneten.
ügyfélkapu

partnereink
esettanulmányok
spotlight