A jó kommunikációhoz elengedhetetlen a megfelelő önkép. Biztos te is gondolsz valamit magadról, sőt arról is, mások mit gondolnak rólad. Vezetőként esetleg briefeket is kapsz munkatársaidtól a céget vagy az iparágat érintő cikkekről, sőt anyósod is hallott valamilyen fontos hírt a rádióban, amiről egyébként nem értesültél volna. A mindennapi tájékozódásban ezek fontos fogódzót jelentenek, ám ha ennél többre, átfogó képre van szükséged, olyanra, ami a magyar média széles spektrumát figyeli, rögzíti és feldolgozza, olyat, amire bátran építhetjük fel kommunikációs stratégiádat, szükséged lesz az Issues médiafigyelő és médiaelemző szolgáltatására.

A médiafigyelés minden esetben ügyfélre szabott szolgáltatást jelent: a figyelt témákat – praktikusan keresőszavakat és -kifejezéseket – közösen határozzuk meg, és szükség szerint rugalmasan változtatjuk. Az előző napi megjelenéseket legyűjtjük, és minden reggel „postád közé tesszük”, vagyis munkatársaid kiválasztott körének e-mailben juttatjuk el. Amennyiben szükséged van rá, a fontosabb cikkekből összefoglalót készítünk, magyar vagy angol nyelven.

Az ISSUES az alábbi folyamatos médiafigyeléseket és eseti legyűjtéseket kínálja, akár kombinációban is:

Cégfigyelés

A cég nevét figyeljük, s minden olyan sajtómegjelenést feldolgozunk, amelyben cégedet megemlítik. Bármilyen kontextusban, bármilyen súllyal merüljön is fel a cég neve, a megjelenés bekerül az általunk készített összeállításba. Természetesen meghatározhatod a releváns megjelenések körét, vagyis a számodra érdektelen említéseket mellőzhetjük.

Témafigyelés

Érdekelne minden megjelenő cikk egy bizonyos témáról? Ha a téma bármilyen módon, vagy környezetben feltűnik a médiában, a megjelenés bekerül az összeállításba. A relevancia meghatározására persze itt is lehetőséged van. Állandó reggeli témafigyeléseink – tőzsde és pénzpiac, gazdaságpolitika, valamint biztosítókkal és pénztárak – közül is választhatsz.

Konkurenciafigyelés

Konkurenseid megjelenéseire vagy kíváncsi? Ki nem? A kapott eredmény informatív hasznos a cégfigyeléssel kombinálva. A szegmens szereplői közti különböző rangsorok egyértelműen felrajzolhatók, vagyis könnyedén elhelyezheted magadat a piacon. Folyamatos megrendelés esetén a médiakép változása a konkurensekhez képest kitűnően nyomon követhető.

Eseménykövetés

Folyamatosan – akár óránkénti legyűjtéssel – követjük, miként alakul egy esemény élete a sajtóban. A kérdéses megjelenések időrendbe állításával és együttes kezelésével utóbb egyértelmű következtetések vonhatók le: így lemérhető a sajtórendezvény sikere, visszaigazolható a kampány eredménye, illetve figyelemmel kísérhető egy ügy (akár egy botrány) életútja.

Alert

Kora reggeli riasztási szolgáltatásunk az Alert. A reggeli sajtószemléből kiválasztjuk az ügyfélre nézve kedvezőtlen híreket. A negatív megjelenésekről haladéktalanul értesítünk, így tanácsadóddal azonnal előkészítheted a megfelelő reagálást. A szerkesztőségi értekezletek végére, az első újságírói telefonhívások idejére már felkészülten tudsz nyilatkozni.

Legyűjtések

A legyűjtés egy adott témában, egy adott cégről vagy egyéb szempont alapján egy kívánt intervallumon belül az összes fellelhető megjelenés összegyűjtése. Segítségével a kívánt témában az összes sajtóreakcióhoz, az összes véleményhez, a kedvező vagy kedvezőtlen megítélésekhez hozzáférsz, kitűnik, mely médiumok foglalkoztak a kérdéssel, és melyek nem, és már magából a megjelenések mennyiségéből is fontos következtetéseket vonhatsz le.

Ügyfélkapu

Az ügyfélkapun belépve minden olyan dokumentumhoz hozzáférsz, amely a közös munka során az ISSUES-nál keletkezik. Az ügyfélkapun egy helyen, rendezett formában elérheted az összes figyelést, legyűjtést, elemzést, stratégiát, háttéranyagot stb. Az ügyfélkapun mindezek az anyagok visszamenőleg is tárolhatók, így a login és a jelszó birtokában a régebbi dokumentumokat is kényelmesen elérheted az interneten.
ügyfélkapu

partnereink
esettanulmányok
spotlight