Már tudod, mit akarsz mondani, és azt is, kinek: üzenetedet megfogalmaztad, kiválasztottad a célcsoportokat is. Döntöttél a megfelelő formáról és tartalomról: sajtórendezvényt szerveztél, összeállítottad a sajtóanyagot, megírtad közleményed szövegét. Felkészültél arra is, hogy nyilatkoznod kell.

A publikum ezer figyelmetlen füllel hallgatja a híreket: most az a feladatod, hogy elég közel hajolj, s a megfelelő fülekbe súgd mondanivalódat – másképpen óhatatlanul belevész a hírzsivajba, észrevétlen marad, s eddigi munkád kárba vész.

Az ISSUES szerkesztőségi gyakorlattal rendelkező munkatársai jól ismerik a média működését. Naprakész tematikus, szektor- és ügyfélspecifikus sajtólistáinkból összeállítjuk azoknak a médiumoknak a körét, amelyek mondanivalód iránt érdeklődhetnek, s amelyek képesek rá, hogy üzenetedet pontosan a kiválasztott célcsoporthoz juttassák el. Tudjuk, miként működnek a hírügynökségek, a tévés és rádiós műhelyek, az újságok szerkesztőségei, az online portálok: híred így a megfelelő napon, a megfelelő napszakban fut be a sajtóhoz, növelve a megjelenés esélyét. Sajtórendezvények esetében személyes kapcsolatainkat is mozgósítjuk, így a vezető orgánumok azokat a szakújságírókat delegálják, akik garantálni tudják, hogy üzeneted torzítatlan formában jelenjen meg.

Turbulens világunkban a szerkesztőségek munkatársai gyakran cserélődnek, ezért az élő napi kapcsolat elengedhetetlen. A hírérték relatív, a megfelelő pozicionáláshoz el kell igazodni a média dzsungelében is. Nevünk és filozófiánk garancia, hogy a sajtó az ISSUES-tól megbízható, pontos, jól használható információkhoz jut. Mi pedig az Issues-nál tudjuk, hogy hatékony píár nincsen profi sajtókapcsolati munka nélkül: készségeinket naponta állítjuk ügyfeleink szolgálatába, hogy üzeneteik célba jussanak és a lehető legjobban hasznosuljanak.
ügyfélkapu

partnereink
esettanulmányok
spotlight