A 2012. április 21-i Föld Napja rendezvény megszervezésére és teljes körű lebonyolításra a Vidékfejlesztési Minisztériumtól kapott megbízást az ISSUES Management.

Az Országház előtt megrendezett egész napos, ingyenesen látogatható rendezvénnyel a szervezők célja az volt, hogy tanító és szórakoztató programokon keresztül hívják fel a családok figyelmét közvetlen környezetünk, illetve természeti értékeink megóvásának fontosságára.
 
 
 
Az esemény kiemelt célja volt, hogy a lakosság megismerje a hulladékcsökkentés és -hasznosítás új és korszerű irányelveit és technikáit, továbbá a GMO-mentes és bioélelmiszerek egészségre és környezetünkre gyakorolt pozitív hatásait, amelyek – összhangban az Európai Unió célkitűzéseivel, továbbá a 2012-es Rio+20 ENSZ Fenntartható Fejlődés Konferencia üzeneteivel – hazánk és az egész világ fenntartható fejlődését segítik elő.



A kommunikációs kampány során ügynökségünk sajtóközleményekkel és háttéranyagokkal, interjúszervezéssel és online hirdetésekkel, közösségi médiaaktivitással, továbbá helyszíni kommunikációs felületekkel is népszerűsítette az eseményt.




A kampány eredményeként 2012. április 17. és 24. között összesen 156 médiamegjelenést, ezen belül összesen 80 nyilatkozatot regisztráltunk. A legtöbbször – 64 alkalommal – Illés Zoltán környezetügyért felelős államtitkárt idézték, de megszólalt az esemény kapcsán Szőcs Géza kulturális államtitkár, Budai Gyula, a Vidékfejlesztési Minisztérium parlamenti államtitkára, Rácz András, környezet- és természetvédelemért felelős helyettes államtitkár, Klug Lajos, a Fővárosi Közterület-fenntartó Zrt. vezérigazgatója és Vámosi Oszkár, az Országos Hulladékgazdálkodási Ügynökség ügyvezetője is.



Az esemény napján összesen 6000 ember jelent meg a helyszínen, a kiállító nemzeti parkok és a támogatók által szervezett Föld Napja játékon kétezer gyerek ismerkedett meg közelebbről Magyarország természeti kincseivel és a szelektív hulladékgyűjtés fontosságával.











ügyfélkapu

partnereink
esettanulmányok
spotlight