A szervezet döntéshozójaként általában tudni véled, mit szeretnél elmondani az újságíróknak, mit szeretnél viszontlátni az újságok hasábjain. Amikor szembesülsz azzal, hogy e két dolog csak a legritkább esetben mutat összefüggést, az első érzelmi reakciókat követően felteszed magadnak a kérdést: Vajon mitől jó egy nyilatkozat?  

Két fontos tényezőre kell odafigyelned. Az egyik a tartalom hírértéke, ami üzenetednek az a része, amire felkapja fejét a laptop előtt serényen munkálkodó újságíró. Tréningjeinken közösen azonosítjuk a szervezetet érintő témaköröket. A résztvevők professzionális trénereink szakértő segítsége mellett kidolgozzák a potenciálisan felmerülő kérdések listáját s az azokra javasolt válaszokat.

A másik dolog, ami figyelmet érdemel, a kommunikáció formája, ami abban játszik meghatározó szerepet, hogy az újságíróban kialakuló szubjektív hozzáállás milyen lesz az elmondottakkal, valamint magával a nyilatkozatot tevővel szemben. Trénereink folyamatos visszajelzése mellett a tréning résztvevőjeként mesterséges interjúhelyzetekbe kerülsz, ahol saját tapasztalatot szerezhetsz a lehetséges „nehéz” helyzetekről. Szembesülsz az agresszív, a felkészületlen, a mindentudó újságíró típusaival, s megtanulod, hogy ezeket a típusokat más-más módszerekkel tudod hatékonyan megszólítani, szimpátiát és érdeklődést ébresztve benne.

Résztvevőként a legjobb technikai felszereltségű stúdiókban, a szakriporterekkel lefolytatott beszélgetések visszanézése és közös elemzése során tanulod meg, hogy a tartalom és a forma szinergikus egymásba fonódása, valamint a hiteles nyilatkozói magatartás eredményeként hogyan születhetnek meg azok a tudósítások, riportok, amelyekben pontosan azok az üzenetek, megfogalmazások szerepelnek, amiket látni szeretnél!
System.String[]
ügyfélkapu

partnereink
esettanulmányok
spotlight