Hiába próbáltunk lebeszélni, sajtótájékoztatót akarsz tartani. Ám legyen, de készülj föl arra, hogy az újságírók ma már nem ugranak minden meghívóra, etetés-itatás sem elég ahhoz, hogy eljöjjenek. Na jó, ha tényleg te találod fel az örökmozgót, akkor ott lesznek, de lélekben arra kell készülni, hogy ami nagy lépés neked, az kis lépés az emberiségnek.

Mi az ISSUES-ban tudjuk, mennyit ér híred, és azt is tudjuk, hogyan tudnád abból kihozni a maximumot. A jó helyszín kiválasztása, a meghívó profi szerkesztése, a témával foglalkozó újságírók címlistája mind fontos szerepet játszik abban, hogy a lehető legtöbb újságíró jöjjön el, de ez csak a kötelező gyakorlat. Fontosabb ennél, hogy kitalálj valami egyedit, ami vágóképként is jól működik az esti híradókban, képek, videók kirakására alkalmas az online hírportálokon, feldobható vele cikk és hangképes tudósítás egyaránt. (Ha szeretnél egy ilyen jól felépített sajtótájékoztatóról olvasni kattints ide!) És ez még mindig nem minden. Az ISSUES személyes kapcsolatrendszerét is beveti, hogy a fontos újságírók eljöjjenek.

Így sem jön el mindenki. Az online hírportálok (és a rádiók) a lehető legritkábban mennek ki helyszínre, tudósításaik alapja legtöbbször a hírügynökség cikke, a közlemény, vagy a másik hírportál. Erre is rá kell játszani ahhoz, hogy sok megjelenésed legyen. Ezért az Issues-nál minden általunk szervezett sajtótájékoztatóról jó minőségű tudósítást írunk, és azt eljuttatjuk a szerkesztőségeknek, hogy a jellemzően túlterhelt szerkesztők akár copy–paste műveletek alkalmazásával azonnal megjelentethessék. Az ISSUES neve ma már sok szerkesztőségben garancia arra, hogy ezek a tudósítások minden tekintetben kiállják az összehasonlítást a szerkesztőségi tartalmakkal.
System.String[]
ügyfélkapu

partnereink
esettanulmányok
spotlight